Happy EasTer*
有幾日冇打到...=p
今日訓到11:00a.m先醒...(本人患有假期渴睡症架...==")
睇下家姐份Camp's pro.
見到佢將南峰新邨 打做"藍峰新邨 "wor~
咪好心提下佢lo..點g俾佢駡番轉頭
話我做乜E家先話佢g…右唔一早講~
咁我念住駁番佢嗰 陣..
牙媽就話佢做乜向個妹發"默"憎..
佢先g唔出聲~ha!
我下次死都唔提ga 啦!!!
下晝,
去咗九龍城x公園..踩單車~
踩咗2個半hours..
超好玩..
尤其是係落個一連串gei斜路..
D風吹埋黎...超爽呀!
不過炒咗1次車..傷咗=[
炒係同表姐炒呀~佢撞埋利就撞埋利la~
仲唔講理~\./
g後就番hm...冇得行街街!
慘~:(
|