尋晚超夜先訓著...
Because 家姐搞童軍份pro.lo~
搞到要開夜車...
佢慘?
我仲慘la~
比佢搞到半夜先訓著...
佢訓得1&halfhours~
我...就唔g訓咗幾耐..
剩係g我6:00就醒咗...
睇日出...==
10:30a.m.就去咗mcl(kornhill)到睇"好狗先生"
爆笑牙...kaka...
跟住就番咗h.m
冇出街la~
要zzzz....