今日上晝番school,,,
Samba~好支力牙~
係到行來走去...><
好似做運動咁...
Checked衫...
件背心唔得呀~
要冇公仔...
but hm 裡的 all 都 have 公仔 ga bor...
牙媽話帶往番去先...><
個件咪仲多la..\/
點好...??(我話buy...佢右話帶咗番去先算..!!)
我今次慘la...
有冇人有呀...(冇公仔)plz!!!