今日真係有好多野講牙,,,><
英文堂..
要演話劇,分組..
咁我地組有七個人啦~4個人1組..
咁一定就有1組係3個人..
有michelle..iris..vanvan,,hoby...krisal..nicky&我啦...
咁我同Nicky 唔駛問就一定一組..跟往Krisal右話要同1組..
咁某某人(6a1-4號..唔駛問都g係who..)就話"哼!!咁你地3個1組lor~我地4個1組"
我地就等係唔肯...(個陣佢地巳經行緊去miss wong 個邊..)就講"我地都未聊好..."
佢就冇理到,就咁同Miss wong 講咗...g後我地同Miss講"我地都未聊好,牙xxx就組咗..!!"
Miss話人地決定咗wor..叫3個1組都得..=="無奈...""
............
the first recess...xxx無端端係課室到...冇出黎~~我就覺"唔通係6a(1-4其中1個)漏m歷史
重演!!?
原來真係!!跟住the second recess..
牙某某人右黎殘野lo..
我同Nicky 見到佢係到同miss Yuen chatted...仲要好神秘個隻..
我地走埋去聽la..
聽到佢係到講咩"xxx黎m牙!!哎喲..講咗個名出黎tim!!哇~~佢超殘lo```
xxx真係慘慘~~
cp lesson..
自由活動!!YeaN.....
我調咗同nicky 用...
我地係yahoo個圖片search "某某人的eng name"
出咗超多淫野!!YuK~~岩哂佢la!!
|