*﹏[-◆"總 覺 得 世 界 很 現 實 ◆*﹏"]▼[``°[多 想 走 進 童 話 世 界 |
*'|°[ ▂回憶*×‥.所帶給我們〞"+..ˇ
       〝..*》〃可以是開心〝也可以是傷心◇××〞×∥
★×[] 小時候〃受到傷害°*﹎
     °[]□ 很快便復原﹍為甚麼現在做不到呢ˇ×”
amandamsy
暱稱: °○o。收不起的眼淚 ★〣°
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
好耐冇打啦*
吊~
正到死死,,下*
又去causeway bay*
生日*
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
AMY
candy810
ESTHER
kabLv5284
Katheine
kenwat0301
talkinghut*
最近訪客
最近沒有訪客
友誼__∼
°°█|*友誼的幸福之一__ _ˇ°* ||▋|是知道了可以向誰傾吐祕密|□[]′× ” ★×*-我是很傻〃凡事有兩面ˍ▂…!! []+。、..我總是寧願相信美好一面〃。×╳ ** ﹉ ﹉ ﹉ ﹉ ﹉ ﹉ ﹉ ﹉**  "*▅°× 讓我依靠著 *,,*友誼." ↓;,.   `'* *此刻以後 *""永遠幸福×\/\*  *﹎﹍﹎﹍ ﹎ ﹍**﹎﹍﹎﹍ ﹎ ﹍**
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 42
今日人氣: 0
累積人氣: 1084
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


又去causeway bay* 分類: 未分類

今日去左cb啦...

行呀行*

見到1間買33 ge..

就去cc啦*

買左條xx..(唔識打*)

食埋lunch之後..

行左1陣..

返歸歸啦...

power point...做哂lu*

花樣睇到第12*

仲wait1個weak*

先出第13集...

好好睇呢..

琴晚又重播死神來了*

見boring咪再睇多次lo...

1樣咁好睇*

我睇過2套...死神1&3

but味睇死神2*

劇情都差唔多姐*

 

2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


生日* 分類: 未分類

今日有好多禮物呀*

happy,,

之後全方位去山頂*

好悶...

but同班fd去果條唔知咩徑啦..

好恐怕...

我地係度say 恐怖野啦...

驚到我地.....

係度嗌....

d人see到以為我地傻架...

笑死呀..

6.30...

去打邊爐*

好好玩...

同emily講d姣婆...

ar e...

實在頂唔順...

)))*

8.幾走啦...

等左好耐車...

唉*

2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天


溜冰* 分類: 未分類

今日去左太古城溜冰*

同esther...

跟住見到....

李暁晴.....

maggie....

之後1齊溜....

晴佢用d冰正我地...

好爽....

加上果度好凍..

有時溜耐左又好熱wo...

唉..

跟住buy野飲*

再溜....

我地數到有45個人仆親....

我地冇仆過...

6.15分就走啦...

隻腳痛到我死死下*

1.00溜到6.15....

5粒鍾...

=.=""

今日exam哂啦.....

happy...

tomorrow我生日...

開心....

>3<*