今天訓到4點幾起左身..玩左陣電腦..之後去左沖涼..沖完涼就同左媽媽去美食展..
去到灣仔附近..要兜左好多路先可以入到去買飛..真係煩..超多人丫..行左勁耐丫..
入到去..就開始今天既購物戰..買左大斑冰皮燕窩月餅..開頭諗住買美心架..因為係Kelly做代言..但係佢冇一盒係全部燕窩月餅..so..去左大斑買..之後行行o下..見到有義美蛋糕專門店係到擺攤位..就走左去買兩條大盒裝既蛋糕..買左朱古力味&芝士味..超抵丫..85蚊..正丫..超好食..再行行o下..去埋榮華買左一盒雙黃白蓮蓉月餅..又買左一盒蛋卷三包臘腸同埋兩樽xo醬..買左370幾..仲有得抽獎tim..每100蚊可抽一次..抽左3次..抽左兩罐龜0膏一包真空鹽花生..抵丫..又行左去買農心石鍋拉麵一大箱同埋40蚊10個既撈麵..又買左洋蔥圈&蝦條各一包..又買左一大包天厨即食海苔..只需要40蚊咋..又買左念慈菴川貝枇杷膏一大樽仲送樽細既..哈哈..最後行埋去買枸杞鮮汁..30蚊6樽..買完就拎住幾大袋戰利品搭船過尖咀..再搭5C番HOME..係搭5C巴士時..見到今年新晉男歌手OSCAR..佢係鳳凰新村落車..好高大靚仔..哈哈...之後就開開心心回家了....咁就一日了
|