| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
dAy*35......dAy*2"30-9-2009  |
分類: 未分類 |
35*
日之後"
我會係.....飛機度....
食緊飛機餐....攬緊dogdog.....喊緊....
2*
日之後"
helkie番加拿大...
i will miss u
today牙....
卡路...講: 我...講:
你是不是遲些會去外國??? YES
做甚麼ar? .....STUDY...
be happ y la I WILL....
記住我們啊^_^ i will miss u all
幾時去? 2-9-2009
如果我不用上學, 我來送你ar GOOD
i will call you come out to play in this summer GOOD
i will make you remember this summer forever XD YEA
好開心牙!!!.....I HOPE MY HAPPY CAN KEEP ON 4EVER.....xD
|
| 發表時間:2009-07-30 12:57 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thankZ...miki=) Posted at 2009-07-31 10:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|