amosC : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
amosbear "s 幻想地
amosC
暱稱: 瑋
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2011-02-20
2011-01-23
2011-01-09
2011-01-03
相反的我

:: 日誌分類 ::

全部 (69)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 69
留言總數: 522
今日人氣: 30
累積人氣: 6815

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


沒題目 分類: 未分類

又有兩日無打blog了

原因 : 人頹廢了,,沒動力了= =

今日玩左一陣差番小小動力...

打番幾行字._.

星期四朝早都無乜野..

又係一覺訓到大天光

下午就去魚頭打機

then直落neway...

唱到聲都沙咁滯=..="

跟住就番hm lu...

跟住就呆到訓覺為止...

---------------------------------------------------------

今日朝早,,即係星期五

起身同牛丸+布仔去swimming..

游游下先呀ric佬,紅葉同姐姐=..="

跟住我地就上水食早餐

再去篤波波>w<

我果然係好水皮=..="

跟住下午又番話劇班

還是那句 : 沒有她...沒動力=..="

完左又去左天福歷練....

打到咁上下就去東昇打邊爐...

大陣杖...成20人._.

飽飽之後走戈陣嚇親我=..="

原因 : 唔講 =3=

跟住又走左去亞洲繼續歷練...

全日總計比左大約35元當學費的._.

ok抵的=..="

跟住玩到12點...一個人行番hm...

poor...

-------------------------------------------------------------------

以上

 






訪客留言 (返回 amosC 的日誌)


TsT_TinG 於 2009-08-09 05:45 PM 發表:
`_comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l_ing 於 2009-08-09 08:24 AM 發表:
CMCM^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TsT_TinG 於 2009-08-08 11:23 PM 發表:
`-c0mm2nt、
要回咖xd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ManManU 於 2009-08-08 02:38 PM 發表:
 
cmcmcm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fun_0916 於 2009-08-08 12:58 PM 發表:
路過1下下.. >v依排都學緊篤波波.... ^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAKEI0826 於 2009-08-08 02:25 AM 發表:
冇去打邊爐...sor..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 等你埋單架ma= =
Posted at 2009-08-08 02:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Monkey34 於 2009-08-08 02:17 AM 發表:
有冇人同搶一呀?
冇的話...我搶la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 下次我自己搶1 "
   xdd
Posted at 2009-08-08 02:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]