今日好開心
我 MATHS TEST 攞到21分㖿
我同彭丹(呀進)講:
我呢種天真的好人兼傻仔都囉到21分,你應該反思吓點解攞吾到滿!!
我激到呀進塊面紅晒....
得罪哂!
>=<
今日,好平淡.....
好悶呀
今日,好悶
上咗三堂超級無奈 + 悶 ge 中文堂
跟住上視藝堂,亂咁畫
畫到個以撒人吾似人,鬼吾似鬼咁
食飯果陳,淋可樂
上體育堂,要打排球
我哋係到亂打
原來呀進驚波ge
hehe..!我諗到點對付LA!!!! >O<
唉,要留堂la
今日,得咁多,冇la
今日,我好悶
所以躺左係我間房到
忽然我諗起咗D嘢
我係到沉思.....
其實,身邊D同學成日揾嘢黎串我
例如:成日話我無計劃,話我無聊
係咪對我好呢??
對各位網友幫我解答
今日一朝早 好悶
返到課室 發現自己冇帶B簿
結果,欠交
上中文堂, miss wan 好似食咗火藥咁
不斷咁話...
結果,我又難逃一劫...
上音樂堂,呀進未背晒D野
好采,呀進自由發揮
超串!!!
好嘢呀,呀進