| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 23 日 星期日  | |
| *唉.......成日都係屋企 |
好嘞...
我而家又寫返日記Lu^^
wakaka.....
各位係未好開心呢??
我都你地好開心架嘞>.<(其實我係講反話喳..)hehe....=o=''''''
今日我睇左王子變青蛙第28-30(大結局)呀^^
好好睇呀=.=
並唔係BT呀-.-
係TV....
冇錯呀
各位一定係到諗無線都未有@@
我當然知啦∼∼
我係喺其他睇架!!!!
不過..好少人會有∼∼
^o^
好嘞講第二D野嘞$$
之後,,,,,,我睇完『王子變青蛙』之後..
打比呀xxx我叫佢打去我屋企(because我打左去佢手提)
↑↑↑(我係網到唔會講人個名出黎∼∼)
之後佢打返比我...我將個Tel放左係Mouse隔離
↑係『滑鼠』唔係『老鼠』
我係到整好我D野啦(『D野』係指『功課』)
佢打返比我......
點知我伶左個Mouse黎聽喎
wa.....笑到我.....
痴左線咁呀^^
wakaka>.......
大家又試過未呀??!!
好嘞唔打嘞...
好攰呀∼∼
888888888
p.s今晚無線有『王子變青蛙』睇呀@@記住睇嘞^^
好嘞888888
|
| 刊登時間︰2006-04-23 05:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 127 | »
|