2008 年 2 月 24 日  星期日   晴天


MISS YOU* 分類: 未分類

奇..

個名真係幾奇怪,,

可能係因為琴晚既事啦,,,

突然諗番起果陣時既你同我所做既事,,

可惜你睇唔到我而家所打既野啦

我真係覺得好開心架..

你同我都有好多既第一次!

多謝你果時既關懷AR..

真係好感動!

仲有你既果句,,唔想我整親*

 

小兔..

我真係以為你個名叫小兔,-33-

丘**我都唔係好記得你個真名係咩添.. =="

其實,,我都好鍾意你架..

唔係男女果隻鍾意啦

係因為由細到大..係果度既時候

都係得你係我身邊,,

我唔會唔記得.."我會幫你出頭"

雖然果陣都係好細個..,不過都覺得好正AR!

 

呢幾日都發生好多令我好感動事..

發表時間:2008-02-24 03:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)