2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


UPSET DAY` 分類: 未分類

今日同TSOI+MANDY去左唱K

好困難先問屋企人拎左$50,,

好感動,,-口-"

唱K既過程太痛苦啦

所以就SKIP左佢LA,,

唱完K完去左千色行下

點知見到一個小學同學+張紫君+林佩SHAN

好白痴咁同佢地SAY HI

大概都諗好MANIE+YAN既生日禮物LU,

行完一輪又去左我屋企個會所..

真係"老地方"

同佢地傾左超耐

底衫褲,身材,人地既感情生活,換衫

仲講下其他人既壞話

真係乜話題都講D

傾偈果時成日有個小妹妹係度同我地玩

仲歌唱跳舞添

我都有露一手架,,呵呵!

個A爸居然無啦啦問我想移居去邊度

答完佢之後

佢又話"香港D政策好多漏洞"

講埋D超政治既野,,- -"

 

好唔開心呀!

情不自禁地喊出黎,,

發表時間:2007-11-10 09:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)