|
  
2006 年 12 月 25 日 星期一  |
| 行街街* |
分類: 未分類 |
今日同契媽去APM行街街,,
真是超開心的!哈..
本來契媽想買D新衫俾我,,
不過我D衫都實在係太多了..
行下行下...
去左FUNKY GABE度買袋
睇左一分鐘都唔夠就買左LU..-口-"
嚇親我..
行到咁上下..就番左元朗,,
又買左對BOOT
又去左買MP3*
哈!以後都唔洗問人借..
買左三樣野..
真係閒閒地都要成千蚊!
|
| 發表時間:2006-12-29 03:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|