2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


kk房 分類: 未分類

唱kkk

今日同霞囡,小佳,君,wawa去唱唱唱kkk

雖然少人,,但係都幾好玩!

玩玩下果時,,

lone+傻忠話要黎,,

等左勁耐..=333=

正當有人黎要埋單果時..

霞囡就打俾lone叫佢地唔好黎住la*

點知佢地已經係樓下,,-口-"

咁就叫佢地去行下先

我地就唱多半粒鐘!

今日係第一次聽到wawa唱歌(卡卡!)

霞囡都係依然狂笑..* v*

我係最正常的!

 

霞囡家中

唱完之後我同君去左霞囡屋企,,

嗯..有d唔知咩feel

不過霞囡間房乜都有的!

仲成床都係漫畫

 

maine屋企

上到manie屋企,,

"嘩"一聲

真係頗多人!

之後張倩都上左黎

我就同傻忠,倩,wawa玩啤牌

l1蚊舖,,0口0

本來都輸既

好彩都win番3蚊..

之後就睇碟

幾左幾隻都係冇睇晒

有d唔想睇,,

有d得1隻..= ="

4點幾鐘就番左屋企lu*

太早了!

發表時間:2006-07-20 09:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)