|
  
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
| kk房 |
分類: 未分類 |
唱kkk
今日同霞囡,小佳,君,wawa去唱唱唱kkk
雖然少人,,但係都幾好玩!
玩玩下果時,,
lone+傻忠話要黎,,
等左勁耐..=333=
正當有人黎要埋單果時..
霞囡就打俾lone叫佢地唔好黎住la*
點知佢地已經係樓下,,-口-"
咁就叫佢地去行下先
我地就唱多半粒鐘!
今日係第一次聽到wawa唱歌(卡卡!)
霞囡都係依然狂笑..* v*
我係最正常的!
霞囡家中
唱完之後我同君去左霞囡屋企,,
嗯..有d唔知咩feel
不過霞囡間房乜都有的!
仲成床都係漫畫
maine屋企
上到manie屋企,,
"嘩"一聲
真係頗多人!
之後張倩都上左黎
我就同傻忠,倩,wawa玩啤牌
l1蚊舖,,0口0
本來都輸既
好彩都win番3蚊..
之後就睇碟
幾左幾隻都係冇睇晒
有d唔想睇,,
有d得1隻..= ="
4點幾鐘就番左屋企lu*
太早了!
|
| 發表時間:2006-07-20 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|