|
  
2006 年 4 月 11 日 星期二  |
| 放假lu..* |
分類: 未分類 |
終於放假啦!!
太好啦...
不過換來既代價係有好多功課呀><
遲d又要英文第4次測驗(統測?)
今日好熱呀...@@"
manie話出街買衫
都唔知係咪去既..=口="
w-inds."thanks"果隻碟既歌好好聽呀!
XD
今日上左7樓食飯呀><
本來講緊蔡菜既..點知講下講又講到我果度
又話xxx係我男友..-口-" 玩死啦!
a媽話佢聽日夜晚會番到屋企呀XD
|
| 發表時間:2006-04-11 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|