各位笛隊的子子們我地聽日就要比賽啦!(十三歲),我地要一齊加油呀!知唔道呀!我地一定要do our best!希望大家都抱住友誼第一比賽等二既心態啦!好啦!講完比賽,講下今晚先!聽日英默真陰公!今晚要溫習!HELP! I WANT TO SLEEP!