| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 26 日 星期六  |
| 2007-05-26 |
分類: 未分類 |
好悶牙....
好Q熱....
|
| 2007-05-26 |
分類: 未分類 |
去左M記食野,1E,1A,1C幾個系到
今曰係補數学‘...
超無,,聊,
係咁發牛豆....
有d人係到食香口膠...
總要係老師面前食,,,”
講左一陣書...
跟住...
係十一點幾放....、、
都算早左....
跟住...
番左屋企‘‘‘‘
換完3...
去左香港仔買野...
買完番屋企!!!!
番屋企玩電腦!!!!
玩左一陣....
覺得好悶牙.....
我好想快d搬屋....,’’]
搬左屋,有部新電腦....
可以玩0niline...勁舞....‘‘‘‘
現家超悶囉....……。。
日日一番到屋企一係做功課,又一係聊msn,同食飯..
吊...超無聊牙....... |
2007 年 5 月 25 日 星期五  |
| 2007-05-25 |
分類: 未分類 |
好耐冇打....
......閱:睇書.
倫X2:睇电影,ok好睇... ??
小息:/
話X2:做緊野
小息:/
設X2:分番地理果組...
午膳:食飯...
中:專心上課...
數X2:郭Sir替課
超''Happy''
放左学...
練排球....
跟住....
番左屋企!!!!
聽日番学校補數,
我吾想去補數...
或者補數一d進步....
=0=''
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|