好激啊琴日~~
我琴日去咗*香港迪士尼樂園*啊
d人話果度好細...
其實都唔係好細姐
d人話一日可以玩完幾次全部game
但係我玩左一次全部的game
有d好玩的就玩多幾次
我玩左飛越太空山好多次啊!!
好好玩啊
估吓我玩左幾次
下次話你知吓>3<
{如果我記得的話}
果度d食物真係好貴啊
去一次就無錢啦~~
但係d煙花真係好beautiful啊~~
好想去多次啊
洗多d錢都係值得的
好啦///拜拜啦@.@