| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 26 日 星期四  |
"篤篤"之道理  |
分類: 未分類 |
LONG TIME NO SEE~~~
過了兩星期的煎熬,終於都可以輕鬆一下,但我最緊張的還是成績,
十分不希望會退步,可能我表面無咩野,但心裡還是十分自責.
已經派了很多科的成績,令我滿意的只有兩科,更猜不到數學會有9字頭,it is impossible!!
這令我感到蠻開心的!!!
聽日就會派埋其他,希望大家會有好成績啦!!!
而今日,我+孫女+阿女就去club house打badminton+"篤篤"(桌球) ,
badminton我經常輸,果然未夠技術,仍須改進.
而"篤篤"蠻悶的,最後剩下那兩個波,顯得十分寂寞,遲遲都不入,最後由孫女用她高超的技術+必勝的決心,
先後將它們打進洞裡,結束了我們的"篤篤生涯"!!
從中我們野體會了一個道理,就是"波是會驕傲的".
點解?因為每當我們話會入時,它就偏偏唔入,所以玩"篤篤"時切勿亂講呀!
最後,我們玩完UNO後便各散東西啦,今日真是好疲倦,受了不少的打擊呢!!!
|
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
| Mother's Day |
分類: 未分類 |
今日是母親節,因為訂不到位食飯,所以在星期六已與媽媽慶祝了!!! 昨天的六點,我地去了利苑食飯,然後我地四位女兒送了一個LV銀包to mother, 是我地夾錢買的,媽媽收到後都好開心,好感動. 跟住去百老匯買好易通,是我出錢買的, 我終於有一部屬於自己的好易通啦,好開心呀!!! 跟住去完three sixty買完送就返歸啦!! 而今天就買了一個蛋糕好好慶祝一下. 這樣,就過了一個好開心的母親節,希望大家......
(閱讀全文) |
| 時間過得真是快 |
分類: 未分類 |
又一星期啦,真是快呢, 但想起今個禮拜有堆積如山的事未做,就感到煩惱了! 第一:功課 第二:"豬蹄" 第三:溫書 第四:看書
下個禮拜都非常忙呢,練歌/學業/整BOARD/當職, 再加上IS quiz, 真是忙得不亦樂乎. 為期兩星期的考試又準備開始啦(仲有4星期), 想起這事都十分緊張呢,作戰又準備開始啦......
(閱讀全文) |
2008 年 5 月 2 日 星期五  |
| 火炬---香港站 |
分類: 未分類 |
今日是火炬傳遞日---香港站. 在之前的傳遞中,都發生了不少示威,不太順利呢! 而在香港呢站就十分和平+團結,大家身穿紅衣,舉著旗幟,蠻興奮的! 而我成家都好開心,開頭以為火炬會傳送經過我家樓下, 除不知只是架車,但是我都有影相,作留念. 
---------------------------------------------------------------------------------......
(閱讀全文) |
2008 年 5 月 1 日 星期四  |
電腦復活  |
分類: 未分類 |
好開心呀!電腦復活啦, 真感謝"purple 哥哥", 萬分感謝!!!! 今日是勞動節,好得閒, 功課又做晒, so, 就"扭"開電視機, 發現有線做"絕世好B", 好好看, 都幾搞笑, BB好得意呀! 跟住又變番無野做, 做左d專題, 然後就同阿媽去taste買送+shopping! 就是這樣, 過了一個無無聊聊的勞動節! 
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|