勁奈冇打qz啦;-)
呢幾日同mango,athena ,pheobe佢地食;$
今日係太安樓度食.
同mango一碟分2碗+1杯奶茶已經好飽^____^
平均$15到咋$_$
athena同pheobe第1份$29唔夠飽@@
點知又要叫多廿幾蚊野食;;好唔抵;
我地執左xppp哈ha
英文堂係105室上;>好懷念哇;'-)
到宜加仲未調位*v*
ms chan唔記得左?_?yeah!_!
最好以後咪記得;keep住宜加個位~