##topic# #
唉........今日超慘.. 果個英文啊生..見到我就鬧..鬧..鬧 一曰鬧十次...又話我..叫我唔去表姐結緍到飲... 攪到我食午餐時忍唔任哭 你地成日叫我唔好唉唉聲 !! 但係我都要唉唉聲..
果個英文啊生..見到我就鬧..鬧..鬧
一曰鬧十次...又話我..叫我唔去表姐結緍到飲...
攪到我食午餐時忍唔任哭
你地成日叫我唔好唉唉聲 !!
但係我都要唉唉聲..
鬼叫曰曰都冇開心既事!!