##topic# #
今日超級煩..!! ~~=]
中午要練歌@@!!
因為要表現12月19日!!~~~~!
上緊小園丁...我地係到偷食野~~!!
........
求你教下我
禁右鍵有一個野彈出黎係點整架=]!!~~??