我希望個天可以比個機會我地呢4個既好朋友!!
希望我地永遠都係好朋友!!永遠都玩得咁開心!!
其實我地真係可以嘗試一下囉(我覺得)
唔知你地可唔可以接受到呢個事實呢??
-----------------------------------------------------
今日我同嘉嘉學完野之後~~又走上二樓睇某人打羽毛球~~(應該知係邊個啦)
逄1、3、5都有一堂!!今日係星期一,所以又走上樓玩啦!!
唔知係樓梯玩咩好呢??我地睇睇下個羽毛球班~~有個矮矮地既呀Sir走左出黎!!
吓死我地啦!!以為要捉我地~~但係我地都冇走到~~佢就走左去搭lift(唔識串)
跟住過左一陣~個個呀Sir又搭lift上返黎!!
其實我本身都想學打羽毛球架!!但係由於2個問題
1:唔記得交通告
2:唉~我驚見到會左口左面
所以就冇學啦><
|