| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 21 日 星期一  |
| 2007-05-21 |
分類: 未分類 |
今曰,
係Monday ar!
有連續三堂 English ar!(慘!慘!慘!)
另外,
Miss Lee 冇返嚟喎!(happy!)
不過,
最Happy係:
個話劇囉到冠軍ar!!!(happist)
最佳男女主角都係我地喎!
冠軍:6A
亞軍:6B
季軍:6E
But,
Miss Lee 個堂,
代課係: Miss Miu!(sadder)
加多堂英文堂(4堂),
Help!Help!Help!
笰二堂'美勞堂',
Miss Ko 代 ar!
上數學堂 ar!
D數勁深,
好多唔明,
點算ar!
點考試ar!
食完 lunch,
上English lessons!
做Mock Papper,
真係好bring!
放學,
下雨ar,
冇得打波,
Reachel 請左我食 ice-crame,
好好味ar!
多謝Reachel!
|
2007 年 4 月 17 日 星期二  |
| 2007-04-17 |
分類: 未分類 |
今日,
又有party la~
個Miss Lee 真係低B,
當我地係一二年級,
琴日,
Charlie 串爆Miss Lee,
哈哈哈.......
Miss Lee 被人串到咁,
佢一定冇野好說!
咪罵人籮! |
2007 年 4 月 10 日 星期二  |
2007-04-10  |
分類: 未分類 |
已經好多日冇打日記,
今日,
就補番前日個D la!
Sunday:
去左拜阿爺,
去到荃灣,
等埋D親戚,
上到車,
好鬼死凍 ar!
到左阿爺個靈位,
好鬼恐佈!
拜完佢,
D人一定去打馬吊,
我就'呆'咗係阿嬤 home,
望住D表妹,表弟玩'煮飯仔',
真係好想笑,
有一條IQ題,(猜一猜)
一對男女移民到日本,個女就唔識講日文,好似買雞脾,個女就指自己個大脾,有一日,個女要買腸仔,但佢指黎指去,個店主都是不明她要甚麼,跟住,個男一行埋黎,個店主就知道佢要D咩,個男究竟做左D咩,令個店主知道佢要D咩佢要D咩?
答案 is-----------------個男識said日文(不要想邪!) |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|