今日....係放假第一日...好開心所以懶左一日......
之後就有好多野忙.....
做中史報告...音樂又係....20號又考個倨英文口試 >3<
我地去林村...好開心..同和美....靜靜...蘇蘇...仲有個女生..但我吾佢個名點打....西施姐姐...附帶兩個男生>#< 肥良同x曉明
哈哈今次可以去好多地方...
我要過一個好充實的假期>\/\/<
今日我地要考地理同經濟
今次真係好不濟牙......
地理冇溫過......
全個學年第一......走了.....T.T
次回考經濟......今次時間比多左成30min
如果個30min比洛x學
我地個個都做吾完....
仲要係miss 黃出....佢都出左名出D試題難....仲只係比個1小時我地
我吾想地理吾合格牙.....