| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 11 日 星期一  |
| 2007-06-11 |
分類: 未分類 |
今日我嘗試做一個乖學生
唔傾計,要專心聽老師講書(除左小息)
但係一到左中文堂
我後面既隔離引我傾計
你都知一個初初做乖學生既人係需要長時間架嘛,
又會受誘惑喎...
咁就破壞左我做乖學生既心情喇.....
不過放學都有D開心既事既..
就係見到以前六年班我係五年班既朋友啦..(姐係中1)
可能太耐冇見,少傾左好多.......
|
2007 年 6 月 10 日 星期日  |
| 2007-06-10 |
分類: 未分類 |
天氣
是灰暗,沈默
如今
我與天氣一同心情,想念他,掛念他
我.....仍然都是失敗者(I still is a loster.)
我仍然得不到你.......
暑假即將來臨,畢業也即將來臨.......
為何每個人都是成功,我還是要失敗?! |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|