今日7點幾起身,之後食早餐,食完又同fd—齊番學,就同—大堆fd傾計,仲未傾完
就打鐘,就出去集隊,講完早會,上番課室,同fd傾計,跟著比Miss Fan見到,叫我
同個fd罰企,超賤,好憎矮果d人牙!!!!第—(糖)中文小測,Ok La!@又到麥精(糖),無心
情見到佢,兩(糖)電腦!!嘛嘛地#&唉...咁快就要補數,午膳補,真煩= =''到左科學(糖)!超
悶?!搞到訓左—陣教添!!超累><''放左學,陪fd去輕鐵站等佢條仔,咁岩起輕鐵站見好多人,
超好彩!!!依家好眼訓添,訓陣先!!唔講lu*
|