今日7點幾起身,食完早餐等fd—齊番學,番到學又係同fd傾計,傾完就直接
番課室睇早讀書,超悶,差d訓著= =''上兩(糖)視藝Ok La!!今日英文小測,勁容
易牙!!實合格*中史(糖)同d fd傾計,差唔多全班都傾,之後(屎)sir大聲話我地,不過佢
得大聲,佢把聲以經好似女人,仲走埋音!唉...真係臭@.@兩(糖)中文挺好喇無乜點牙*#
今次d數好鬼容易,係人都識喇!!!唔打lu!隻眼好紅,又痛,好辛苦添>!<