今日7點幾起身,食早餐,食完就等fd—齊番學,番到學同fd傾計,傾完就出去
集隊,跟著番番課室,兩(糖)學(雜)技巧Ok La!不果好眼訓牙!!!中文(糖)派默書,
哈哈!92分,無溫書嫁!!不果挺容易!上完中文又到我最憎ga老師上我地(糖),就係教
我地宗教{麥精}老師,勁憎佢!!今日佢老公{荳奶}早會由佢講,超瘦牙佢!!!= =''數學嘛嘛
地喇!不果Miss鍾講果d數,有d唔明= =''英文(糖),派默書薄90幾分,幾勁!!^^放左學同fd
去7十1買野!!之後番屋企