今日7點幾起身,食早餐,之後同fd—齊番學,番到學同fd傾計,打冷鍾,上番課室
睇早讀書,中文2糖好悶!訓著左= =派左卷嘛嘛地><''小完息2糖英文,差小小就合格炸!
唉....好失望><''人文Ok la!放學就同fd—齊走!係咁先!唔打lu!好忙