今日7點幾起身,食早餐,之後同fd—齊番學,番到學同fd傾計,傾完就出去集隊,
之後番番課室,1糖中文Ok La!又到麥精糖,唉!勁憎佢囉!2糖電腦Ok La!第2糖火警演
(雜)要去球場果邊,好麻煩!2糖英文勁搞笑!同人玩!終於等到科學糖喇!派測驗卷*好緊張!
見到份卷超happy!放學同fd—齊走,咪試過3點幾咁早放學,我通常都係6點幾番屋企!放完
學,起樓下見bb女(表妹),勁cute牙佢!塊面好紅!好細個!琴日先出世^^