今日燒野食^^8點起身,之後就換便服,d fd起門口等我!我今日本應唔去,琴日可
能食錯野,又嘔又肚痛><''我牙媽叫我去,跟著搭旅遊巴喇!同fd坐突然間勁凍,又想嘔!
好唔舒服!又起晒雞皮!唉....到左!起火,起唔到!個個都燒得野食,得我地未得!叫左畢sir幫
我地!得好小野食!無計喇*到最尾Miss Fan見到我地個班有個fd整番d野食,比我地!不果我
地浪(肺)d野食= =''燒完就上山玩!勁搞笑^^2點幾就坐旅遊巴番泥!番完泥3點幾同fd行街,
番到屋企都5點幾!勁累囉!><