琴日小池生日!好想同佢—齊過牙!但始終無可能><''
今日9點幾比幾個電話嘈醒,之後睇陣電視,睇完就
同牙媽去酒樓飲茶,飲完就行陣街,行完番左屋企,
睇功夫足球,跟著傾電電,玩msn唷*無乜野打!傾電
電傾到2,3個鍾頭!勁*
小池:祝你永遠都咁令仔
Miss u 唷**