妖!!!好燥囉!!! 咩事啊而家... 佢鍾意同邊個玩咪邊個囉... 關你咩事啊!?姣婆!!! 人地唔係你隻狗啊!!! 成日起到話人做咩要同我地打排球...玩... 唔得啊!?要經過你同意啊!? 食屎啦!!!做雞就有你份... 不過我念做雞都冇人要架啦... 個咩又細個人...人又樣衰... 又成日發姣... 成日話人地錯個樣lee樣... 你好岩啊!?白痴!!! 希望下年唔會同你d姣婆一班...
今日係學校既班際排球比賽-好驚-
首先對2D打-win左-
緊住再對埋2A同埋1E打-好緊張啊-
特別係對1E...
好激烈...
好采最後都win左...
好野...開心開心!!!
成個攰哂...
緊住番屋企同d fd玩~~
念住去游水-個死人xxx叫我地去...
後來又話多人...要走...
真係衰~~~曬哂我d車錢!!!哼~