Cursor by www.Soup-Faerie.Com
懂得珍惜又有什麼用 都已不能回頭了""
an_1314
暱稱: 失去了再也不回來 哭又有什麼用''
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-29
2008-12-26
2008-12-19
2008-12-16
2008-12-11
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 69
今日人氣: 1
累積人氣: 665
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 26 日  星期三   晴天


2008-11-26 分類: 未分類

唉唉唉.

差差差.

點解會咁架?

今日唔知咩事.

失咩魂.

好多球都係失係我手上.

我唔係有心架.

對唔住呀大家.

我下次一定會好比心機去練.

答應大家做好去.

大家都要努力呀.

謀謀.你唔好喊啦.

其實佢地都冇心架.

你喊佢地咪愈嘈你.

所以你要堅強d.

唔好衰俾佢地睇呀!



2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


2008-11-24 分類: 未分類

今日旅行...比起上年真係開心左好多...

同同學影左好多相...好開心...

同你地一齊我真係好開心...

我冇諗過我地會可以玩得咁開心...

雖然唔係同你玩得好多係個到...


你了解我嗎     你會體諒我嗎

你知道我的心意嗎     你明白我嗎

我做咁多野...你知我為左邊個嗎

你嬲我都好唔開心     你知道我諗咩嗎

我唔開心   你有冇好好咁去問我咩事

你係唔係真你了解到我     你嬲我知我會點諗嗎

你唔開心...我想哄你...     但係問你你又唔應...

有時你嬲,,,我真係好想知道咩事     但係你唔講

我又點會做到你既好朋友呢     你咁樣做我真係唔知點好

你可以教我點做嗎     你唔開心我都會唔開心

但係你就以為我唔理你     我唔咪唔理你     希望你能夠諒解我


你知道我有多妒忌嗎

雖然我唔會刻意去做任何野令到你知道我想點...

我只係想你能夠了解我     諒解我     可以嗎

當我唔開心你係邊     當我唔開心你知道嗎

當我唔開心你會哄我嗎     把我由失望中開心過來

你會這樣做嗎     每次我唔開心     我想同你分享

你會覺得我煩你嗎     定其他???

當我向你訴苦     你會用心聽嗎

回想起     我是多麼的開心     因為你之前因為我唔開心而哄我

我與你渡過的一點一滴     我是不會忘記的

因為這是我和你的回憶     不會那麼容易便忘記