不做你的情人...不需要再擔心... 擔心你..你再離我而去 令愿不做你的情人...收起我的天真...分離的個吻.... 其實有好多野...我地都會好可惜... 但...可惜還可惜...真係唔可以太沉迷 會令自己好大負擔...