|
|
2010 年 8 月 9 日 星期一  |
| 2010-08-09 |
分類: 未分類 |
好耐冇打過qooza啦
唔係我唔想打,而係...每次上到黎都唔知打咩好...
有好多野想講,
但又覺得冇野好講...
可以點做呢...
我是真的清楚自己嗎??
到底我需要的是什麼??
不知道...別煩我...
|
| 發表時間:2010-08-09 11:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
我都唔知啊...
好似成個人都好煩燥咁... Posted at 2010-08-10 11:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|