幾日無打blog啦```
今日再打番先````````````
`````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
前幾日````
都同xxx溫書溫到12點幾``
好少可````
都無咩試過咁夜都係溫緊書```
好似好乖咁```xD
呢幾日我覺得自己唔同左``````````(低能左````xD)
仲比我呀媽話我發""""酵""""
慘絕人寰啊```
好無奈````
`````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
今日考地理同 English Listening```
地理```
合格既``
唔高分囉```
因為真係好麻煩``````
最慘係寫錯字```````````````
唉~~
算```
過左就唔鬼理佢````
廢事煩````
English Listening```
本來一切都好順利嫁```
點知個 Text 6```
陰死左囉```
好慘```
有好多題無聽到呀`````
希望合格啦````
唔係就慘啦````
好大壓力呀``````
|