2009-11-13 
 

覺得今日過得好快=]

第一堂數學

好快就過左啦

第二,三

家政=]

冇野做

明心拎左果個噴水果樽野玩

笑死^___^

跟住lunch落去集合

上到車

同輝龍傾左陣計

就瞓瞓瞓=]

瞓瞓下醒左

見到隔難架車

2b d人望住哂-3-

即刻扮精神

之後佢地架車走左又瞓過啦=]

瞓多一陣

就到lu

好凍=]

一去到就玩玩玩啦^____^

到左三點

打沙排

打到我著哂囉

輸左又吾認囉

店=]

不過我地都嬴左^__^

呢d咪實力囉=]

跟住玩多陣就走lu

之後

番到學校

就練波

練完就番屋企啦=]

c0mment;)

 

 

2009-11-13 10:29 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


anderson_105
暱稱: ♥龍烽:)
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區