|
2009-11-13’ |
|
|
覺得今日過得好快=]
第一堂數學
好快就過左啦
第二,三
家政=]
冇野做
明心拎左果個噴水果樽野玩
笑死^___^
跟住lunch落去集合
上到車
同輝龍傾左陣計
就瞓瞓瞓=]
瞓瞓下醒左
見到隔難架車
2b d人望住哂-3-
即刻扮精神
之後佢地架車走左又瞓過啦=]
瞓多一陣
就到lu
好凍=]
一去到就玩玩玩啦^____^
到左三點
打沙排
打到我著哂囉
輸左又吾認囉
店=]
不過我地都嬴左^__^
呢d咪實力囉=]
跟住玩多陣就走lu
之後
番到學校
就練波
練完就番屋企啦=]
c0mment;)
|
|
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 118 | »
|
|