|
為何喜愛總不能相愛?﹏?’ |
|
|
`我愛妳...
妳知唔知呀`!?
`我只係可以同妳傾msn
`好辛苦呀﹏
``每次知道妳中意人都好希望第二日上線﹏
`妳就會同我講妳唔中意果個人﹏
`今次唔會啦。
`睇黎妳真係好中意好中意佢。
`不過﹏
`我唔係希望d咩
`只係希望有個機會姐...
`就算係後備都已經足夠。
`但係點解
`我連呢個機會都冇﹏
`我中意咗妳五十三日
`每日同妳傾msn都好想同妳講中意妳
但係打咗出黎次次都sd唔到出去。
好希望妳日日睇我個blog﹏
好希望妳關心我。
不過............................
呢d只係我既夢﹏
妳已經中意咗佢【1】【1】【1】【1】【1】日啦﹏
我只係可以祝福妳。
我都想係比人祝福果個呀﹏
妳d fd叫我等﹏
我d fd叫我等
不過我真係好累。
就黎支持唔住啦﹏
|
|
|
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 118 | »
|
|