為何喜愛總不能相愛?﹏? 
 

`我愛妳...

妳知唔知呀`!?

`我只係可以同妳傾msn

`好辛苦呀﹏

``每次知道妳中意人都好希望第二日上線﹏

`妳就會同我講妳唔中意果個人﹏

`今次唔會啦。

`睇黎妳真係好中意好中意佢。

`不過﹏

`我唔係希望d咩

`只係希望有個機會姐...

`就算係後備都已經足夠。

`但係點解

`我連呢個機會都冇﹏

`我中意咗妳五十三日

`每日同妳傾msn都好想同妳講中意妳

但係打咗出黎次次都sd唔到出去。

好希望妳日日睇我個blog﹏

好希望妳關心我。

不過............................

呢d只係我既夢﹏

妳已經中意咗佢【1】【1】【1】【1】【1】日啦﹏

我只係可以祝福妳。

我都想係比人祝福果個呀﹏

妳d fd叫我等﹏

我d fd叫我等

不過我真係好累。

就黎支持唔住啦﹏

 

 

 

2009-03-01 10:56 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


anderson_105
暱稱: ♥龍烽:)
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區