愛情就像流星,如果不珍惜,就會一閃而過後悔!!
☆因為『愛你』所以『不想放棄』★〞

愛,就是深深的喜歡

                                                          

 


                                                     ——— “     ”                                                                   


2009-08-20 傷心                                                                                                

       近,才         

 

  

 

                                  使   ,從    ,徘          

 

  

 

                  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

        ,甜            

 

                        

 

                               
分類: 未分類

今日我返到S2C班,真係好衰格我吾想和死人仆街仔馬偉樂一班,

吾明點編班架,我真係吾想同佢一班,的我一個朋友和我班就係達達,

今日不過冇返達達。俊安Dee,3個朋友傑儀,曉嵐,藹慈,

我真係好想下一年和以下一d人一班

寶兒,家俊哥,呀賢Dee,呀敏康Dee,呀mo

雖然佢哋不同我班我相信下一年佢哋

會同我班






訪客留言 (返回 anderw 的日誌)


ralFnaM14 於 2009-08-22 03:59 PM 發表:
cm喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chun1993124 於 2009-08-20 06:41 PM 發表:
咁客氣啊家俊哥@@ thz喔@@
"真係好衰格我吾想和死人仆街仔馬偉樂一班"
呢句講得十分好^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mung_tammy 於 2009-08-20 04:48 PM 發表:
不過謝謝你先(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mung_tammy 於 2009-08-20 04:48 PM 發表:
大佬`我22號先生日呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]