‘‘‘‘ 沒 有 得 你 的 允 許 , 我 都 會 愛 下 去 ’’’’
戀 愛 是 苦 咖 啡 , 思 念 是 酸 檸 檬 , 失 望 是 冷 冰 水
凝 望 你 遠 遠 地 步 近,才 感 到 捉 緊 夢 想 的 一 生
這 刻 天 使 有 心 ,從 旁 看 真 ,徘 徊 在 童 話 裡 的 一 吻
那 感 覺 如 此 逼 真 , 見 證 幸 福 的 步 近
“ 時 間 經 過 天 與 地 ,甜 酸 苦 辣 通 通 寫 進 此 日 記 ”
只 盼 看 到 我 日 記 的 你 , 願 與 我 共 同 分 享 每 一 種 人 生 的 滋 味
今天我去咗探姑媽,我就乘坐MTR去,在到油麻地站
更多人上車,更啱的我遇到少研係我以前讀戈間學校識,
我和少研談一陣原來佢高咗又漂亮咗,佢話自己間學好好,
點樣好?我吾會講,總之仲好過東天,然後到咗姑媽戈度
姑媽叫咗我去佢屋企坐,姑媽屋企原來係更大,
姑媽仲帶我去佢做工戈度看一看,
仲介紹佢一個工友我識,佢個名很好笑。
都係吾打啦,如果有我會打下qooza