愛情就像流星,如果不珍惜,就會一閃而過後悔!!
☆因為『愛你』所以『不想放棄』★〞

愛,就是深深的喜歡

                                                          

 


                                                     ——— “     ”                                                                   


2009-08-28 愉快                                                                                                

       近,才         

 

  

 

                                  使   ,從    ,徘          

 

  

 

                  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

        ,甜            

 

                        

 

                               
分類: 未分類

今天我去咗探姑媽,我就乘坐MTR去,在到油麻地站

更多人上車,更啱的我遇到少研係我以前讀戈間學校識,

我和少研談一陣原來佢高咗又漂亮咗,佢話自己間學好好,

點樣好?我吾會講,總之仲好過東天,然後到咗姑媽戈度

姑媽叫咗我去佢屋企坐,姑媽屋企原來係更大,

姑媽仲帶我去佢做工戈度看一看,

仲介紹佢一個工友我識,佢個名很好笑。

都係吾打啦,如果有我會打下qooza

 

 

 






訪客留言 (返回 anderw 的日誌)


chun1993124 於 2009-08-29 01:40 PM 發表:
O.....你之前讀邊間嫁@@?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]