今日可以講有d開心啦,不過有少少吾開心
首先最開心就係體育堂因為我做掌上壓當時2D班女仔叫我哋做
我哋做掌上壓做10次我哋全組員即刻做啦我做掌握一d吾累又吾辛苦
因為我每日都有鍛自己做掌上握我覺好輕易就做到了因為人生堂堂一
男人大丈夫不要怕辛苦,要堅毅我今日我哋組一次又一次被人叫出去做掌上壓
我一面做掌上壓心裡諗我吾可以放棄、我相信人生有希望,後林Sir話每一組跑
樓上到7樓我覺得雖然有d累不過我跑到6樓我想吾跑行樓梯上不過幸好老師支持
我不要放棄前路近在眼前,連我戈個好朋友蕭津礎都讚我很多,
不開心就係低B康搔擾煩住我,如果老師不在我已經想打佢一餐
|