今日開始我人生第一步旅程!!側係由今日開始我要勤奮努力讀書!!
因為仲有幾年讀書完了就投入社會做工作!!我要珍惜仲有幾年讀書時間!!
光蔭走咗永不回頭!!我要為咗讀書拿好成績先揾份好工作做嘅!!我吾想拿吾好
成績而後悔而太遲!!今日,開始我嘅blog,我和漢漢Dee去揾工做原來漢漢Dee退
學不讀書所以我同佢揾工冇一份工作啱佢,唉依家好難揾工做呀!!漢漢Dee一面行
一面講叫我努力讀書,如果吾努力讀書就好難揾工作做,和我漢漢Dee揾工作做整
天未有一份工作啱佢,真係揾工仲難揾,讀書仲容易揾工,我一定要勤奮努力讀書
|