愛情就像流星,如果不珍惜,就會一閃而過後悔!!
☆因為『愛你』所以『不想放棄』★〞

愛,就是深深的喜歡

                                                          

 


                                                     ——— “     ”                                                                   


2009-10-01 愉快                                                                                                

       近,才         

 

  

 

                                  使   ,從    ,徘          

 

  

 

                  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

        ,甜            

 

                        

 

                               
分類: 未分類

今日開始我人生第一步旅程!!側係由今日開始我要勤奮努力讀書!!

因為仲有幾年讀書完了就投入社會做工作!!我要珍惜仲有幾年讀書時間!!

光蔭走咗永不回頭!!我要為咗讀書拿好成績先揾份好工作做嘅!!我吾想拿吾好

成績而後悔而太遲!!今日,開始我嘅blog,我和漢漢Dee去揾工做原來漢漢Dee退

學不讀書所以我同佢揾工冇一份工作啱佢,唉依家好難揾工做呀!!漢漢Dee一面行

一面講叫我努力讀書,如果吾努力讀書就好難揾工作做,和我漢漢Dee揾工作做整

天未有一份工作啱佢,真係揾工仲難揾,讀書仲容易揾工,我一定要勤奮努力讀書

 






訪客留言 (返回 anderw 的日誌)


kay1357 於 2009-10-02 08:01 PM 發表:
COMMENT;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kay1357 於 2009-10-01 08:59 PM 發表:
COMMENT;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kapui14 於 2009-10-01 05:21 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chun1993124 於 2009-10-01 05:13 PM 發表:
漢漢Dee乜水黎嫁...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]