今日,係香港天主教區聯校運動會的日子,今日一早5:30我就起咗身吃完早餐和換完衫6:05分番學校,
望見天空仲好黑未天光,番到學校見鄭善恆Dee咁早就番咗嚟學校了。
我地後來集隊點名過番中學上校巴去小西灣運動場,我一上到車鄭善恆Dee同我頃了幾句,
我就在車上訓教,訓到差吾多到醒咗我見到有一D同學仲訓咁教。
到了,入到去揾坐位坐見到好多運動健兒熱身,而且又好大霧到好勁,
到開幕禮首先香港天主教區聯校運動進場總共20幾間,後來奏校歌,
祈禱,最後請張潤衡先生致講了一大篇,最觀賞賽事好,氣氛好激烈
到了4:00我地搭校巴番呀麒兄突然話去洗手間老師不比佢去,
跟住講D搞笑我地聽佢人生最激係咩?佢就話小便D同學笑起來,
好開心呀今日!!希望明天一樣係去小西灣運動場香港天主教區聯校運動會的日子!!
|