‘‘‘‘ 沒 有 得 你 的 允 許 , 我 都 會 愛 下 去 ’’’’
戀 愛 是 苦 咖 啡 , 思 念 是 酸 檸 檬 , 失 望 是 冷 冰 水
凝 望 你 遠 遠 地 步 近,才 感 到 捉 緊 夢 想 的 一 生
這 刻 天 使 有 心 ,從 旁 看 真 ,徘 徊 在 童 話 裡 的 一 吻
那 感 覺 如 此 逼 真 , 見 證 幸 福 的 步 近
“ 時 間 經 過 天 與 地 ,甜 酸 苦 辣 通 通 寫 進 此 日 記 ”
只 盼 看 到 我 日 記 的 你 , 願 與 我 共 同 分 享 每 一 種 人 生 的 滋 味
今日打番琴日D嘢!!
15/2,今日,我10:00我地成家人起咗身,我地3:00去了舅父戈度石硤尾白田邨拜年
我地去到舅父戈度超凍,上到佢地度第一時間派利是。
表弟就在入面打Computer我就入去睇佢好好人比部Computer我地打玩得非常happy
佢地咁早食晚飯5:30已經食啦,食到8:00完睇一陣電視和打一陣Computer,
到10:40分我地走了,番到來12:25。
完~~~~