愛情就像流星,如果不珍惜,就會一閃而過後悔!!
☆因為『愛你』所以『不想放棄』★〞

愛,就是深深的喜歡

                                                          

 


                                                     ——— “     ”                                                                   


2010-09-18                                                                                                

       近,才         

 

  

 

                                  使   ,從    ,徘          

 

  

 

                  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

        ,甜            

 

                        

 

                               
分類: 未分類
我今年9月份係我最開心月份,因為班中有一個女仔對我好好的講勉勵我加油,
有時候我會幫助她,我學識了幫助有需要的同學因為以前我
見到班中同學有困難吾會幫助他們,而且我已忘記一切以不開
心事情慢慢地淡忘了原來時間可以沖淡所有一切,終於證明咗
我知冇一個女仔都好似佢咁好對我免勵加油令我學識了好多野呢個9月份
希望一路都係咁開心,我從終於明白到珍惜和組員之間的真摯友誼
我明白要忘記一切吾開心也會開心和舒暢一切





訪客留言 (返回 anderw 的日誌)


BB_1211 於 2010-09-18 04:06 PM 發表:
CM,
咁咪好LO
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tiffany10 於 2010-09-18 01:11 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]