|
戀 愛 是 苦 咖 啡 , 思 念 是 酸 檸 檬 , 失 望 是 冷 冰 水
|
再 次 挽 著 你 的 手 臂 , 與 你 暢 談 至 下 個 世 紀 ——— “ 刻 骨 銘 記 ”
|
| 今年中3
凝 望 你 遠 遠 地 步 近,才 感 到 捉 緊 夢 想 的 一 生
這 刻 天 使 有 心 ,從 旁 看 真 ,徘 徊 在 童 話 裡 的 一 吻
那 感 覺 如 此 逼 真 , 見 證 幸 福 的 步 近
“ 時 間 經 過 天 與 地 ,甜 酸 苦 辣 通 通 寫 進 此 日 記 ”
只 盼 看 到 我 日 記 的 你 , 願 與 我 共 同 分 享 每 一 種 人 生 的 滋 味
|
分類: 未分類 |
今年中秋過得好開心,因為我同fd玩得好勁玩在后王戈度
見到呀楚兄同呀球兄佢地,又見到麒兄和海浩兄麒在彈結他
在后王見到浩兄佢地而我同輝兄佢地班人盡情咁玩,見到家良兄
佢地來玩。後來去咗買野飲見到志輝兄和梓樂兄佢地在71
後來玩到1:25番到屋企見到呀奔佢地同班fd,番到屋企見到綽怡
佢同一個朋友,我想同打聲hi可惜冇打到因為佢見不到我。
在呢年中秋過得好好開心,而且今年中3我真係好開心,而且係我
最開心呢年中3比較過得不開心就係中2吾想再提吾開心事情,
我會好好珍惜今年中3組員個個都對我好好班中有3個對我特別開心
邊個3個對我特別開心自己估啦同我班就知係邊個3個對我特別開心。
|
網主回覆
thx Posted at 2010-09-25 05:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
koey13 於 2010-09-23 04:42 PM 發表:
|
網主回覆
o...... Posted at 2010-09-25 05:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|