愛情就像流星,如果不珍惜,就會一閃而過後悔!!
☆因為『愛你』所以『不想放棄』★〞

愛,就是深深的喜歡

                                                          

 


                                                     ——— “     ”                                                                   


今年中3                                                                                                

       近,才         

 

  

 

                                  使   ,從    ,徘          

 

  

 

                  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

        ,甜            

 

                        

 

                               
分類: 未分類
今年中秋過得好開心,因為我同fd玩得好勁玩在后王戈度
見到呀楚兄同呀球兄佢地,又見到麒兄和海浩兄麒在彈結他
在后王見到浩兄佢地而我同輝兄佢地班人盡情咁玩,見到家良兄
佢地來玩。後來去咗買野飲見到志輝兄和梓樂兄佢地在71
後來玩到1:25番到屋企見到呀奔佢地同班fd,番到屋企見到綽怡
佢同一個朋友,我想同打聲hi可惜冇打到因為佢見不到我。
在呢年中秋過得好好開心,而且今年中3我真係好開心,而且係我
最開心呢年中3比較過得不開心就係中2吾想再提吾開心事情,
我會好好珍惜今年中3組員個個都對我好好班中有3個對我特別開心
邊個3個對我特別開心自己估啦同我班就知係邊個3個對我特別開心。





訪客留言 (返回 anderw 的日誌)


Tiffany10 於 2010-09-23 07:17 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-09-25 05:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



koey13 於 2010-09-23 04:42 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a23927527 於 2010-09-23 02:22 PM 發表:
打錯了我的名-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o......
Posted at 2010-09-25 05:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]