我終於明白精英班的生存道理
係弱肉強食!
弱者(低分)注定比強者(高分)歧視
平時上堂個個偷偷地玩
精英班個個偷偷地溫書= =
成班死書呆!!!!悶到我死\口/
上d老師堂又係咁悶= =
搞到為有用做功課黎解悶