金日終於比我地見到nena la~
已經好好好好好耐冇見佢la
以為佢會有好大ge轉變,可惜...........唉,失望==
佢地就好la,可以拎手提返學,上堂哥陣拎出尼都冇日鬧你(羨慕ing@[]@)
不過好似比佢講到成個地獄咁=="
各位比cm呀,唔該!!!!